Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

Πως είναι όμορφή μου πεταλούδα;

Ποσο σε ζηλευω... Ναι, εσενα μικρη μου πεταλουδα. Πετας, γυριζεις τον κοσμο, τον βλεπεις απο ψηλα, τον χαιρεσαι αν και ζεις τοσο λιγο... Για πες μου ομορφη μου πεταλουδα, πως ειναι ο κοσμος απο εκει πανω; Η μαλλον... ποσο ομορφος ειναι απο εκει πανω; Πως ειναι να βλεπεις τον ανθρωπο απο ψηλα; Εγω δεν μπορω να πεταξω. Εσυ ομως που μπορεις, πες μου. Θελω να μαθω! Θελω να φανταστω! Γλυκια μου, ποσο τυχερη εισαι... Ποσο θα ηθελα να μπορουσα να ξαπλωσω στα ομορφα πολυχρωμα και μεταξενια φτερα σου, που με την ιδιαιτεροτητα τους μαγευουν τους παντες. Να ξαπλωσω και να με παρεις ενα ταξιδι. Να δω και εγω πως ειναι. 
Εισαι ομορφη, το ξερεις; Εισαι πολυ ομορφη. Μοιαζεις με λουλουδι και θυμιζεις Ανοιξη. Πετωντας γυρω μας, μας γεμιζεις χαρα. Πως μπορει η ομορφια να μην μας κανει χαρουμενους; Πως μπορει αυτη η μαγικη αναμειξη να μην μας κανει να ονειρευτουμε; Να ονειρευτουμε οτι ειμαστε παιδια και τρεχουμε σε ομορφα λιβαδια... 
Πως ειναι ομορφη μου πεταλουδα; Πως ειναι; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου